עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון – דגשים חשובים לבחירת עורך דין

עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון

עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון – משרד עורכי דין קארין ישראל נמצא בראשון לציון (מערב) ומתמחה בליווי יחידים בהליכי חדלות פירעון החל משלב הגשת הבקשה לפתיחת הליכים ועד לקבלת ההפטר המיוחל השם סוף לחובות ומאפשר יציאה לחיים כלכליים חדשים. חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי נכנס לתוקפו בשנת 2019 והחליף למעשה את פקודת פשיטת הרגל, כך שהיום לא נאמר שאדם פושט רגל אלא יש לומר חדל פירעון. לפני כניסה להליך חדלות פירעון חשוב להתייעץ עם עורך דין חדלות פירעון שיבחן את המקרה הכלכלי ויחליט האם הליך חדלות פירעון הוא ההליך המתאים, ייתכן כי ניתן יהיה לפתור את בעיית החובות בדרכים אחרות ולכן בדיקת המצב מול עורך דין מנוסה ומקצועי היא קריטית.

בדיקת חובות ראשונית

בדיקת חובות היא בדיקה חשובה שיש לבצע בטרם כניסה להליך חדלות פירעון אך ורק על ידי איש מקצוע אשר מתמחה בתחום, עורך דין מקצועי, בעל ניסיון וידע רחב. מטרת בדיקת סך החובות של היחיד נועדה לקבל אינדיקציה על חומרת מצבו של היחיד ובחירת ההליך המדויק והנכון עבור אותו אדם. בדיקת החובות תתבצע באמצעות בדיקת תיקי הוצאה לפועל ככל וישנם וכן על סמך הצהרת היחיד לגבי חובות שקיימים או עתידיים שטרם נפתח בגינם תיק הוצאה לפועל. לאחר בירור של בדיקת החובות ובהתאם לגובהם יוחלט היכן יש להגיש את הבקשה לפתיחת הליך חדלות פירעון, בחובות מתחת 150,000 ש"ח יתנהל תיק חדלות הפירעון בלשכת ההוצאה לפועל ובחובות מעל 150,000 ש"ח יתנהל תיק חדלות הפירעון בבית משפט שלום. עו"ד קארין ישראל הינה עורכת דין בעלת ניסיון רב שנים ומרכזת הרצאות בטעם לשכת עורכי הדין בתחום חדלות פירעון. המשרד מלווה בכל שנה מאות לקוחות בתיקי חדלות פירעון, הוצאה לפועל ועוד מגוון רחב של נושאים בתחום. המשרד גאה להיות מוביל בתחומו, ולהעניק לכל לקוח ליווי וייעוץ צמודים, לאורך כל הדרך, לצד שירות מקצועי, אדיב, ואישי, ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות.

עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון
עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון

 

האם את/ה חדלי פירעון?

סעיף 2 בחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי מגדיר מיהו האדם המצוי בחדלות פירעון ומחלק את המצב ל-2 אפשרויות:

  1. מצב בו החייב אינו יכול לשלם את חובותיו במועדם, בין אם מועד פירעונם הגיע ובין אם לאו.
  2. מצב בו התחייבויות החייב, לרבות התחייבויות עתידיות ומותנות שלו, עולות על שווי נכסיו.

אם את/ה משתייכים לאחד מהמצבים הנזכרים לעיל, זה בדיוק הזמן לפנות לעורך דין חדלות פירעון בראשון לציון ולקבל ייעוץ ראשוני והכוונה בהליך חדלות פירעון.

חשוב לדעת– לא ניתן לפתוח בהליך חדלות פירעון בסך חובות שנמוך מ-51,050 ש"ח (סכום זה מתעדכן אחת לשנה), מלבד מקרים בהם ימצא הרשם כי ישנם טעמים מיוחדים המצדיקים פתיחת הליכים בסכום נמוך יותר.

עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון
עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון

משפחה בהליך חדלות פירעון

משבר הקורונה גרם לעסקים קטנים, בעלי חברות, עוסקים מורשים או פטורים וגם לאנשים פרטיים להיקלע לחובות גבוהים. גם יוקר המחייה הוא אחד הגורמים העיקריים לעלייה במספר האנשים הפונים להליך חדלות פירעון השנה האחרונה. בניגוד לשנים עברו בהם חלק גדול מהפונים לייעוץ להליך פשיטת רגל / חדלות פירעון, היו בעלי עסקים שהסתבכו כלכלית או אנשים שבעקבות מקרה ספציפי שאירע להם הסתבכו כלכלית, בשנה האחרונה פונים למשרדנו אנשים רבים, בעלי משפחות, לרוב נורמטיביים, אשר קורסים תחת נטל כלכלת המשפחה וכמוצא אחרון פונים להליך חדלות פירעון.

כאשר בעלי משפחה פונים לייעוץ בטרם כניסת להליך חדלות פירעון, חשוב לעדכן את עורך הדין קודם לכל האם יש בבעלותם דירת מגורים, קיום של נכס מסוג זה עלול להיות גורם מרכזי בקבלת ההחלטה האם להתחיל בהליך חדלות פירעון או למצוא הליך אלטרנטיבי אחר לפתרון החובות, שכן בהליך חדלות פירעון יש חשיפה למימוש דירת מגורים ע"י מכירתה באמצעות הנאמן בתיק ובכך להפסיד את קורת הגג של המשפחה ושכר טרחה של הנאמן הנאמד בעשרות ואף מאות אלפים.

עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון
עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון

כיצד לבחור עורך דין להליך חדלות פירעון?

אם אתם מתעניינים בכניסה להליך חדלות פירעון אך לא יודעים מה זה חדלות פירעון והאם אתם מתאימים בכלל להליך, רצוי לפנות לעורך דין חדלות פירעון שעוסק בתחום פשיטות הרגל וחדלות פירעון באופן שוטף ועבר הכשרה בתחום.

חשוב שעורך הדין יהיה בקיא בתחום החובות וההוצאה לפועל ויוכל לתת פתרונות אלטרנטיביים במקרים בהם הליך חדלות פירעון לא יהיה ההליך המתאים לכם וחמור מכך, יגרום לכם לנזק בלתי הפיך בחיים. על כן, בבואכם להתייעץ עם עורך דין חשוב לוודא כי הוא מתמחה בהליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל.

בפגישת הייעוץ וודאו כי עורך הדין מסביר לכם אודות ההליך, השלבים, ההשלכות, הסנקציות הכרוכות בהליך ועוד דברים רבים נוספים, עשו תיאום ציפיות עם עורך דין לגבי התוצאה הרצויה מבחינתכם בסיום ההליך ובמהלכו.

הדבר החשוב מכל- הליך חדלות פירעון הוא הליך שנמשך בין שנה וחצי לארבע שנים , זוהי תקופה יחסית ארוכה ועל כן מערכת היחסים בין עורך הדין ללקוח צריכה להיות טובה, עורך הדין ישמש איש סוד עבורכם במקרים רבים ולכן רצוי לצאת לדרך כזו עם דמות שניתן לסמוך עליה הן בפן המקצועי והן בפן האישי.

מחפשים עורך דין חדלות פירעון בראשון לציון? יש למי לפנות

משרד עורכי הדין קארין ישראל מתמחה בדיני חדלות פירעון, הוצאה לפועל, כינוס נכסים, דיני בנקאות ועוד. למשרד מומחיות ייחודית בניהול תיקי חדלות פירעון עבור יחידים תוך שירות אישי וזמין לכל לקוח, תכנון מקצועי להליך חדלות פירעון ושאיפה להליך חלק ומהיר ככל שניתן.

בנוסף, למשרד מחלקה המתמחה בייצוג זוכים וחייבים בהליכי הוצאה לפועל, ייצוג חייבים בהסדרי חוב, פריסת חוב מזונות בהוצאה לפועל, גביית חובות לעסקים ועוד. הבקיאות המקצועית שבייצוג לקוחות משני צידי המתרס, מעניקה למשרד זווית ראייה רחבה, המשמשת לבחירת טקטיקות משפטיות בהתאם לניסיון והידע שבייצוג הצד השני.

 

 

 

שתפו בקליק
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?