עו"ד גביית חובות

חייבים לכם כספים ואין לכם מענה? זה הרגע הנכון לפנות לעו"ד גביית חובות! עורך דין לגביית חובות מנסח עבורכם כתב התראה לשליחה לבעל החוב בכדי להרתיע אותו מפני צעדים משפטיים. במידה וכתב ההתראה אינו מביא לתוצאות, השלב הבא הוא פנייה ללשכת הוצאה לפועל בכדי לפתוח תיק נגד החייב. גביית החובות שעורך הדין יכול לסייע בעניינן הן מגוונות ורלוונטיות הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי.

אם חייבים לכם כספים, חשוב שתדעו שיש דרכים לגבות אותם וכאשר לבעל החוב יש רכוש ונכסים כגון בית, רכב וחסכונות בבנק, ישנם דרכים חוקיות ומסודרות לגבות ממנו את החוב על-ידי עיקולים של הנכסים והרכוש הנמצאים ברשותו.

פנייה לעו"ד גביית חובות בהוצאה לפועל

במידה ושלחתם כתב התראה לבעל החוב מיוזמתכם, השלב הבא כאמור הוא פנייה ללשכה להוצאה לפועל. עו"ד גביית חובות בהוצאה לפועל יסייע לכם בהתנהלות הבירוקרטית מול לשכות ההוצאה לפועל על מנת לקדם את הטיפול בתיק שלכם בכדי שתוכלו לקבל את כספכם מבעלי החוב בטווח הקצר ביותר. חשוב לדעת שבמקרים של תיקים בהוצאה לפועל, כל מקרה הוא לגופו ולכן חשוב שיהיה לכם ליווי מקצועי של משרד עורכי דין מנוסה ובעל ידע בליווי מגוון מקרים של חוב שאינו שולם.

ליווי מקצועי של עו"ד גביית מזונות

אם החוב המגיע לכם מקורו ממזונות, גם כאן עו"ד גביית חובות יכול לעזור. ליווי מקצועי של עו"ד גביית מזונות יעזור לכם לעמוד על הזכויות שלכם ולדרוש את המזונות המגיעים לכם על-פי החוק.

עו"ד גביית חובות
עו"ד גביית חובות

עו"ד גביית תיקי הוצאה לפועל מומלץ

בכדי להתחיל בתהליך גביית החוב בצורה מסודרת ומקצועית, מומלץ לכם לפנות לעורכת דין קארין ישראל הנחשבת לאחת מעורכות הדין הטובות ביותר בתחום גביית חובות! משרד עורכת דין קארין ישראל מספק שירותי עו"ד גביית תיקי הוצאה לפועל ומעניק שירות אישי ומקצועי לנשים אשר לא מקבלות את מזונות הילדים המגיעים להם על-פי צו בית משפט.

עו"ד גביית חובות – עורכת דין קארין ישראל

עורכת דין קארין ישראל מזמינה אתכם לפגישה ב-ZOOM או במשרדים בראשון לציון בכדי להתחיל בתהליך גביית החוב בצורה היעילה והמהירה ביותר ובעזרת כל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותכם בכדי לגבות את סכום החוב במלואו. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ותאמו פגישה כבר לשבוע הזה!

ליווי משפטי לגביית חובות דרך משרד עו"ד קארין ישראל​

בכדי לקבל ליווי משפטי מקצועי לגבייה מול בעל החוב, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לעורכת דין קארין ישראל הנחשבת לאחת מעורכות הדין המקצועיות ביותר ובעלת ניסיון רב שנים בתחום גביית חובות.

שתפו בקליק
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?