גביית צקים חוזרים

קיבלתם צ'קים מאדם פרטי או מבית עסק והם חזרו? גביית צקים חוזרים זוהי הפעולה הראשונה שיש לכם לעשות! התהליך מתחיל עם ניסוח מכתב התראה של עורך דין בכדי להרתיע את החייב. במידה ומכתב ההתראה לא יביא לסגירת החוב, עורך הדין יגיש "בקשה לביצוע שטר" בהוצאה לפועל על מנת לפתוח תיק הוצאה לפועל מסודר עבור החייב.

במקרים רבים, מכתב ההתראה מסייע לסגירת החוב או לפחות להגיע להסכמה מול בעל החוב. אך עם זאת, במידה ואין תגובה מצד בעל החוב אפשר בהחלט לפתוח תיק הוצאה לפועל אשר ילחץ את בעל החוב. בעל החוב יהיה חייב במקרה זה לענות לעורך הדין שלכם בכדי להעביר את הדיון לבית המשפט.

גביית שטרי חוב בהוצל"פ

התהליך בהוצאה לפועל לגביית שטרי חוב הוא תהליך בירוקרטי הדורש סבלנות רבה, אך עם זאת ניתן לראות כי חלק גדול של אזרחים אשר חייבים להם כספים, מעדיפים לתת לעורך דין מקצועי לטפל בעניינם ולייצג אותם בכל הערכאות המשפטיות ומול נציגי הוצאה לפועל. אם אתם עומדים מול בעל חוב אשר טוען כי החזיר את החוב, עורך הדין יכין את הטענות הטובות ביותר לדיונים בבית המשפט.

גביית תיקי הוצאה לפועל

ייעוץ משפטי של משרד עורכי דין לגביית תיקי הוצאה לפועל כולל ניסוח הבקשות מול הגוף להוצאה לפועל, איסוף המסמכים והמכתבים הרלוונטיים והגשתם במועדים האמורים לכך.

גביית צקים חוזרים
גביית צקים חוזרים

ליווי משפטי לגביית תיקים עם משרד עורכי דין

לקבלת ליווי משפטי לגביית תיקים עם משרד עורך דין מקצועי, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לפנות ישירות  למשרד עורכי הדין קארין ישראל ולקבל ליווי משפטי ומקצועי לגביית צקים חוזרים. המטרה היא כמובן לסגור את החוב המיועד לכם ללא צורך בתהליך הוצאה לפועל אשר עלול לעכב את  התהליך ולכן הליווי המשפטי מהשלב הראשון יכול לסייע לכם להביא לסגירת החוב כבר בשלבים הראשונים.

ייעוץ משפטי לגביית צקים חוזרים דרך משרד עו"ד קארין ישראל

משרד עורכי הדין קארין ישראל מביא איתו ניסיון וידע רב אשר יסייע לכם בכל פעולה מול בעל החוב ומול ההוצאה לפעול. צרו קשר עכשיו עם צוות המשרד והתחילו לפעול בהקדם בכדי לקבל את הכסף המגיע לכם, בין אם אתם בעלי בית עסק ובין אם אתם אנשים פרטיים.

ליווי משפטי לגביית חובות דרך משרד עו"ד קארין ישראל​

בכדי לקבל ליווי משפטי מקצועי לגבייה מול בעל החוב, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לעורכת דין קארין ישראל הנחשבת לאחת מעורכות הדין המקצועיות ביותר ובעלת ניסיון רב שנים בתחום גביית חובות.

שתפו בקליק
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?