שחרור כונס נכסים

שחרור כונס נכסים הינו למעשה שם כללי לסמכות משפטית בעלת מגוון גורמים. ברוב המקרים, שחרור כונס נכסים הינו מצב בו הנושה זכאי למימוש על נכס אחר, זאת כשעבוד על חובות אשר לא שולמו. כמו כן, שחרור כונס נכסים יכול להיות הליך מורכב, לכן, חשוב ורצוי לפנות לעורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום. עו"ד קארין ישראל הינה עורכת דין מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים, בעלת משרד אשר ממוקם בראשון לציון. המשרד מלווה בכל שנה מאות לקוחות בתיקי הוצאה לפועל, חדלות פירעון, פשיטות רגל, ועוד מגוון רחב של נושאים בתחום. עו״ד ישראל נחשבת למומחית בעלת מוניטין בתחום, בעלת ניסיון מעשי בליווי אלפי תיקים של נושים וחייבים. כיום, המשרד גאה להיות מוביל בתחומו, ולהעניק לכל לקוח ליווי וייעוץ צמודים, לאורך כל הדרך, לצד שירות מקצועי, אדיב, ואישי, ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות.  כמו כן, המשרד מתמחה בנושאים כגון שחרור כונס נכסים, שחרור מכונס נכסים, חקירות יכולת, חקירת יכולת בהוצאה לפועל ועוד.

שחרור מכונס נכסים

שחרור מכונס נכסים מחייב ייעוץ וליווי מצידו של עורך דין מקצועי, בעל מוניטין וניסיון בתחום. על מנת לבחור איש מקצועי איכותי, אמין ומנוסה, יש לערוך סקר שוק, כזה יאפשר לכם להכיר את האפשרויות השונות, ולבחור, בסופו של יום, את עורך הדין הטוב ביותר.

חקירות יכולת

חקירות יכולת הן למעשה בירור המצב הכלכלי של החייב, זאת לצד כושר ההשתכרות שלו. במסגרת חקירה מסוג זה, נבדקת יכולת הפירעון של החייב לפרוע את החוב הקיים. כמו כן, חקירות אלו יכולות להתקיים הן בפומבי והן בדלתות סגורות.

שחרור כונס נכסים
שחרור כונס נכסים

חקירת יכולת בהוצאה לפועל

עו"ד קארין ישראל הינה עורכת דין מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים, בעלת משרד אשר ממוקם בראשון לציון. המשרד מלווה בכל שנה מאות לקוחות בתיקי הוצאה לפועל, חדלות פירעון, פשיטות רגל, ועוד מגוון רחב של נושאים בתחום. עו״ד ישראל נחשבת למומחית בעלת מוניטין בתחום, בעלת ניסיון מעשי בליווי אלפי תיקים של נושים וחייבים. כיום, המשרד גאה להיות מוביל בתחומו, ולהעניק לכל לקוח ליווי וייעוץ צמודים, לאורך כל הדרך, לצד שירות מקצועי, אדיב, ואישי, ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות.  כמו כן, המשרד מתמחה בנושא של חקירת יכולת בהוצאה לפועל.

ליווי משפטי לגביית חובות דרך משרד עו"ד קארין ישראל​

בכדי לקבל ליווי משפטי מקצועי לגבייה מול בעל החוב, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לעורכת דין קארין ישראל הנחשבת לאחת מעורכות הדין המקצועיות ביותר ובעלת ניסיון רב שנים בתחום גביית חובות.

שתפו בקליק
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?