עורך דין גבייה עסקית

גביית חובות לעסקים

עורך דין גבייה עסקית מתמחה בהליכים לגביית חובות עבור העסק מלקוחות או ספקים שנמנעים או מסרבים לשלם. עורך דין גבייה עסקית יכול להשתמש בשיטות שונות להשגת החוב, החל ממכתבי אזהרה, לפני נקיטת הליכים נוספים, פתיחת תיק בהוצאה לפועל ואף תביעה של החייב בערכאות הרלוונטיות. רבים סבורים שליווי וייצוג של עורך דין גבייה עסקית הינו רלוונטי לתאגידים גדולים בלבד. בעלי עסקים קטנים ובינוניים, שנמנעים מייצוג וליווי משפטי בגבייה, יכולים להפסיד כספים רבים של לקוחות סרבנים.

סכומים קטנים מצטברים לסכום משמעותי

החשיבות של עו"ד גבייה עסקית יכולה לבוא לידי ביטוי, גם כאשר מדובר על סכומים קטנים יחסית, מכיוון שאלו מצטברים על פני מספר רב של מקרים ולאורך תקופה ממושכת. עו"ד גבייה עסקית יכול לפתוח בהליכי הגבייה גם עבור חובות בסכומים קטנים, כאשר כל חוב יכול לצבור ריביות על האיחורים והוצאות נלוות, על ההליכים המשפטיים של הגבייה. ישנם מקרים שהחייב שמסרב לשלם הוא יחיד בהליכי חדלות פירעון או חברה בפירוק ואז, גביית החובות הופכת למורכבת יותר. משרד עו"ד גבייה עסקית במקרים מסוימים, יבחרו לנהל משא ומתן, על החזר חלקי של החוב, על מנת שלא להפסיד את כולו. משרד עו"ד גבייה עסקית במקרים אחרים, יכול לפעול יחד עם משרד חקירות פרטי, על מנת למצוא נכסים מוסתרים, של החייב או להוציא, צו תשלומים בהוצאה לפועל.

עורך דין גבייה עסקית
עורך דין גבייה עסקית

סוגים שונים של חובות דורשים אמצעים משפטיים שונים

כשמדובר על גבייה של לקוחות עסקיים עורכי הדין המתמחים בתחום, כמו עורכת הדין קארין ישראל, צריכים להכיר את כל סוגי החובות, את הדרכים להוכיח את קיום החובות ואת האמצעים המשפטיים השונים, לגבייה לכל מקרה. גבייה של לקוחות עסקיים יכולה להידרש, גם במקרה של תשלומים שבוצעו, באמצעות שיקים שחזרו, מחוסר כיסוי או כתוצאה מביטול חד צדדי שלא כדין.

ליווי וייצוג של עורך דין גבייה עסקית

אם אתם זקוקים לסיוע משפטי, עבור גבייה לעסקים הגעתם לאתר הנכון. עורך דין גבייה עסקית קארין ישראל הינה מומחית בתחום ובעלת ניסיון רב בגביית חובות מכל הסוגים. בין השאר היא עוסקת בגביית חובות לאחר פסקי דין כספיים, כמו גם, בגביית חובות בסכומים קצובים, באמצעות תביעה כספית בבית המשפט, על סכום קצוב. ניתן ליצור קשר עם במשרד באופן טלפוני או כאן באתר, בנוגע לכל שאלה הנוגעת לתחום.dchh

ליווי משפטי לגביית חובות דרך משרד עו"ד קארין ישראל​

בכדי לקבל ליווי משפטי מקצועי לגבייה מול בעל החוב, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לעורכת דין קארין ישראל הנחשבת לאחת מעורכות הדין המקצועיות ביותר ובעלת ניסיון רב שנים בתחום גביית חובות.

שתפו בקליק
רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?